utorak

Fiat Bravo - Doglandski (i Phumatoliyski) legendrani auto!


Jel Vam se sviđa?

32 komentara:

Anonimno kaže...

obožavam ovaj auto!!!!!!

Anonimno kaže...

i ja ga volim.jeste li slučajno posjetili philatopiya.blogspot.com?stvarno je glup.zašto ga ne izbriše?

Anonimno kaže...

ja san posjetia taj blog
imaš pravo
totalno je bazveze

Anonimno kaže...

i ja jaaaako volim ovaj auto!!!

Anonimno kaže...

blog ti je užasan

Anonimno kaže...

fantastičan blogach
samo tako nastavi
kizza

Anonimno kaže...

blog uopće nije loš,fantastičan je
samo tako nastavi i sve će biti ok!

Anonimno kaže...

postoji li neki blog o dupinima i papigama?čim pronađem neki takav blog,ostavit ću mu puno komova

Anonimno kaže...

ei,
fora blog (po meni je malo premaštovit)
kizza
ps jesi mi ti prćkala po blogu?netko mi je promijenio lozinku

Anonimno kaže...

takav sličan auto imaš i ti zar ne? kompas ti dobro pristaje uz torbu

Anonimno kaže...

ja imam blog o dupinima i papigama!
philatopiya.blogspot.com jedan post jo papigama je jaaako dugačak,a ostalo pišem o zemlji mojih papagaja.na dnu stranice ti pi še staqriji postovi.klikni to i naći ćeš te postove.Pozz

Anonimno kaže...

oću reći:stariji postovi... pozz

Phumatoliya & Dogland kaže...

blog mi nije užasan!ni meni ni rozeli-phili!!

Anonimno kaže...

meni se ovaj auto sviđa

Anonimno kaže...

samo tako nastavi

Anonimno kaže...

eiii
fora blogach,
a da se pomirimo?

Anonimno kaže...

chiao people
šta ima?cool blogach

Anonimno kaže...

bok,tnx na komovima,i tebi užasan blog,kizza

Phumatoliya & Dogland kaže...

hvala na neugodnjaku

Phumatoliya & Dogland kaže...

hvala na silnim komentarima,kako ste našli moj blog?

Phumatoliya & Dogland kaže...

plizz javite

Anonimno kaže...

ja sam saznao za ovaj blog preko prijateljice

Anonimno kaže...

a ja preko liste naj-cool blogova,na 3.si mjestu

Phumatoliya & Dogland kaže...

a philatopiya.blogspot.com

Anonimno kaže...

misliš na kojem je mjestu?

Anonimno kaže...

na 88 ja mislim..

Anonimno kaže...

na 88. mjestu?

Anonimno kaže...

meni je to baš fora blog

Anonimno kaže...

iako je dosadan,zato sami glasala za dosadan

Anonimno kaže...

eiii
bok svima

Anonimno kaže...

super blog
samo tako nastavi
pozz
kizza

Anonimno kaže...

stvarno imaš malo komova ( 31) :(