srijeda

Bok ljudi

Za početak,želim Vas sve pozdraviti.Hvala puno svima koji su mi komentirali,koji su potrošili vrijeme na moj blog,koji su mi neprestano podrživali blog...Imate li probleme,pitanja,ili nešto tako slično,ja ću Vam odgovoriti u najbržem roku.Možete me pitati sve u vezi blog,mojih zemlja mašte,tehnologije,životinja...Čak znam mnogo o svemircima!Nadam se da će i na ovom postu biti mnogo lijepih komentara.Bravo ljudi,čestitam!Uspijeli ste mi toliko komati,koliko ja ne bih mogla u tjedan dana (šala)!Pozz Kizza

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

jesu li maltezeri agresivni?

Anonimno kaže...

koja je razlika između zapadno škotskog bijelog terijera,maltezera i pudle?

Anonimno kaže...

što je phumatoliya?

Phumatoliya & Dogland kaže...

već toliko komova,pa nisam ni post napisala

Phumatoliya & Dogland kaže...

maltezeri nisu agresivni,samo su razigraniji od nekih pasa
no ipak,ima slučaja da je maltezer preagresivan,ili pre sramežljiv

ps kiara je samo razigrana pahuljica (divovska)