petak

Kiara Express Motto i drugi

Kiara Express Motto

Najnoviji Kiara Express Motto!!!!!! =D

Fiat Bravo

Kiara Express Motto (Kiara 408)

Kiara Express Motto (Kiara 207)

Kiara Express Motto (Kiara 306)

Unutrašnjost novog Kiara Express Motto

Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

zakon ti je blogach

Anonimno kaže...

KOJI KOMADI I POL!!!!!!!!!!!!!
=))))))))))))))

Anonimno kaže...

kiara je zakon,jesi li ti ona ženska s onog bloga filatopija?onaj blog ti je bljak,ovaj je bolji!=))) (ne moj se ljutit)

Anonimno kaže...

možemi se uključit u taj dogland?
baš je zakon!! =)

Anonimno kaže...

naravno,
samo moraš odabrati svoje ime,koliba...

Anonimno kaže...

fora auti
posebno mi je zgodan onaj najnoviji

Anonimno kaže...

hy.svratti na riki-rikica-friends.blog.hr . to je najbolji blog na svijetu!!!

Novosti izravno iz Tigerlanda i Blacklanda kaže...

kako se usuđuješ uspoređivati moj blog s njenim?svejedno,tnx

Anonimno kaže...

NAPOKON!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
=)

Anonimno kaže...

za ninu:
nije moj blog nego blog moje frendice!!!!
čut ćeš ti nju!q

Anonimno kaže...

koja glupa adresa