petak

Naslov: Moj: Bok Njen: O našim kunićima

Prijateljica me zamolila da umjesto nje napišem post,jer je ona zaboravila lozinku.Taj post bi se trebao napisati na nice-blog.blog.hr .Evo njezinog posta(ona je pisala,a ja sam samo objavila na mom blogu):

Bok vjerni čitateljski narode!Frendica me podsjetila na iguane,pa ću danas pisati o našim iguanama i kunićima.Prvo iguane:



Dvije slike sam pronašla na netu,a jednu je Nikola slikao.

A sad kunići.Stanuju u našem (čak i susjedovom) dvorištu.Ima ih dosta,problem je jedino to što u dvorištu također ima i pasa...
Slike



Neki čak pobjegnu u kuću


Eto gdje smo ih našli

I to je to za sada
Kizza



Ok,rekla je da ne smijem ni a zaboraviti.Nadam se da će joj se svidjeti...Ako ne...Ups,bolje da me nemaaa!

2 komentara:

Anonimno kaže...

zaboravila si smile,ne ljutim se

Novosti izravno iz Tigerlanda i Blacklanda kaže...

fora post